Badania NPS na dobry początek

Dobrym rozwiązaniem wspomagającym dział marketingu oraz PR firmy jest przeprowadzenie badania z oznaczeniem wskaźnika NPS (ang.: Net Promoter Score). Wskaźnik ten pozwoli określić jak wielu lojalnych klientów, spośród swoich konsumentów posiada marka. Którzy są neutralni i występuje ryzyko ich odejścia, a także jak wielu z klientów odnosi się negatywnie do kupowanych produktów i usług oraz są skłonni robić czarny PR wokół marki. Ci ostatni to krytycy. Chcąc przeprowadzić badanie z NPS, należy mieć dostęp do specjalistycznych narzędzi i metod badawczych. Dzięki nim możliwy będzie dostęp do szerokiej bazy konsumentów (klientów), którzy chętnie wypowiedzą się na temat oferowanych przez Ciebie produktów i usług....
czytaj dalej

read more

Panel badawczy – rozwiązanie dla ekspansji w biznesie

Badania panelowe to popularny sposób na uzyskanie grupowego przeglądu tego, co klienci lub pracownicy naprawdę myślą o Twojej firmie....
czytaj dalej

read more

eCRF – najlepsze wsparcie dla badań klinicznych

Szybkie i bezpieczne gromadzenie danych do badań klinicznych to podstawa procesu badawczego. Przeniesienie formy papierowych ankiet na elektroniczną platformę jest dużą innowacją w zakresie prowadzenia badań. Taka zmiana pozwala dużo szybciej uzyskać wyniki przeprowadzonych badań, kompleksowo zarządzać całym projektem badawczym oraz wykonywać biznesowe części procesu badawczego pomiędzy ośrodkami badawczymi, a sponsorami oraz badanymi. To jednak tylko początek zalet nowatorskich rozwiązań w programach dla badań klinicznych....
czytaj dalej

read more

O zaletach efektywnych metod badawczych

Do najefektywniejszych metod badawczych można zaliczyć: wywiady realizowane z zastosowaniem urządzeń mobilnych (CAPI) bądź drogą telefoniczną ze wspomaganiem komputerowym (CATI), a także ankietyzację online (CAWI). Każda z tych metod wyróżnia się cechami, które sprawiają, że zastosowanie ich wpływa na wysoką jakość otrzymywanych wyników....
czytaj dalej

read more
« Starsze
Nowsze »