Badania NPS na dobry początek

Dobrym rozwiązaniem wspomagającym dział marketingu oraz PR firmy jest przeprowadzenie badania z oznaczeniem wskaźnika NPS (ang.: Net Promoter Score). Wskaźnik ten pozwoli określić jak wielu lojalnych klientów, spośród swoich konsumentów posiada marka. Którzy są neutralni i występuje ryzyko ich odejścia, a także jak wielu z klientów odnosi się negatywnie do kupowanych produktów i usług oraz są skłonni robić czarny PR wokół marki. Ci ostatni to krytycy. Chcąc przeprowadzić badanie z NPS, należy mieć dostęp do specjalistycznych narzędzi i metod badawczych. Dzięki nim możliwy będzie dostęp do szerokiej bazy konsumentów (klientów), którzy chętnie wypowiedzą się na temat oferowanych przez Ciebie produktów i usług.

 

Badania online, bez wychodzenia z domu
Jeśli chcesz szybko i bez nakładu ogromnych kosztów poznać opinie klientów (przeprowadzić badania NPS) – platforma SurvGo™ jest właśnie dla Ciebie. Sam, stworzysz ankietę kwestionariusza do badań, zawierając w niej elementy badania NPS, które sprawdzą poziom lojalności klientów z Twoją marką. Pomocne szablony, dzięki którym wykreujesz ankietę w prosty sposób i intuicyjnie, stała kontrola nad badaniem (nawet w trakcie jego przeprowadzania), bardzo niskie koszty ankietyzacji, możliwość dodania do kwestionariusza elementów audio-wizualnych, wsparcie ekspertów z dziedziny badań marketingowych oraz przejrzyste raporty z badań to podstawowe zalety prowadzenia badań opinii na platformie SurvGo™. Warto przeprowadzić badania NPS z pomocą tej witryny, ponieważ:
• możesz poprawić opiekę posprzedażową,
• zobaczysz Twoją markę z perspektywy ocen klienta,
• pozyskasz nowych klientów,
• możesz wypromować markę, jako reagującą na potrzeby klientów,
• uzyskasz przewagę nad konkurencją w branży.

 

Eksperckie rozwiązania platformy SurvGo™ to nie tylko możliwość ankietyzacji i przeprowadzenie badania NPS online. Możesz także wykorzystać inne rozwiązania, proponowane przez specjalistów, jak np.: ankietyzacja na urządzeniach mobilnych w punktach usługowych. To rozwiązanie szczególnie sprawdza się podczas realizacji badań NPS. Masz też możliwość przeprowadzenia badań telefonicznych – CATI. Dzięki tej formie istnieje pełna kontrola nad przebiegiem badania, poprzez obecność ankietera. Ten typ badań można realizować na specyficznych grupach, takich jak np.: przedsiębiorcy.
Wyniki z przeprowadzonych badań dostaniesz w postaci przejrzystego raportu. Będą to tabele i wykresy, na których będziesz mógł oprzeć planowanie działań marketingowych, PR-owych oraz HR-owych w firmie.

 

Od promocji do krytyki
Badania NPS uświadomią Ci, którzy spośród Twoich klientów to ambasadorzy Twojej marki, a jak wielu z nich będzie ją chętnie krytykować i zniechęcać do zakupu Twoich produktów i korzystania z Twoich usług. Wskaźnik NPS oblicza się poprzez odjęcie liczby krytyków od liczby promotorów marki. Dzięki aplikacji SurvGo™ obliczysz go automatycznie.